stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 31 januari 2009

Min del...

...i bytet med Rättvisa Barn, bestod av en liten bit hjärttyg och denna heldräkt. Modellen är egen, storlek 74, inspirerad av en heldräkt som först Jacob och nu Milo har från Meandi. Ett par gulpesmekker (som dock inte fastnade på bild) följde med som plåster på såren (jag är ...eh... en smula sen med min del i bytet...)

Tyget är samma som Milos nya pyjamas, och även pyjamasen i shoppen. Jag älskar verkligen färgerna, som mina bilder nog inte gör rättvisa åt.

Jag tycker det är så roligt med byten, att få sy till någon annan, och ta del av någon annans alster! Filten vi fick i bytet är den absoluta här hemma, fleecen är supermjuk och mysig!

5 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättefin! Tycker om det lila tyget.

OttoPippi sa...

Jätte, jätte fin!!

Visst är det bara hur kul som helst med byten!!

Doris_Assar sa...

Jättefin!! Ja man blir sugen på byten :-D

johanna sa...

Å vad fin!

Ja, byten är roliga. Jag bytte nyligen en utväxt overall mot massa meter tyg av olika slag. Det var jättekul och jag blev väldigt inspirerad att komma igång igen med att sy. SÅ kul!

Kram!

florin design sa...

Byten är toppen!

Å din del av bytet var ju kalasfint!