stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 31 januari 2009

Underbara slip-over...


... näst bäst är slip-overn, i alla fall enligt Jonathan, på första plats kommer västen, som har jag-är-en -stor-pojke-knappar. Dessa är favvosarna, sip-over-whise alltså. Denna tågapplikation blev tydligen bättre än den första, den förärades direkt med tågstatus och ett namn Måighty Mac, ur Thomas and friends (nej, jag har inte stavat fel, det uttalas så, i alla fall enligt Jonathan, 3½ år!)

Tilläggas ska att det är fel på färgerna på den randiga, mudden är samma lila som på tågslip-overn, och ränderna är lika lila de.

7 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättefina! Tycker om loket :-)

Anonym sa...

Härliga slipovers!

Doris_Assar sa...

Jättefina! Vilket mönster använder du? Jag ska också sy slipovers! :-)

Errajka sa...

Vilken supersnygg slipover, den med tåget :)

stora lilla j sa...

Tack! :)

Doris: jag kör eget, som har någon sorts utgångspukt i Meedoms form ett, men mer sluttande axelskärning, smalare, och förlängt ca 5 cm. Jo, och så v-ringat, förstås! :)

Gulligan sa...

Snyggt!!! vad produktiv du är..jag hinner inte med;)

Strömming sa...

Lovely! Vilken underbar modell du har! :D