stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 15 april 2009

dagens outfit...


Jacob slog sig ner och vilade på väg till dagis, och ibland hinner jag fra med kameran, idag var ett sånt tillfälle. Dagens outfit är den dubbelt återvunna jackan, överdragsbyxor i bävernylon, en ytterligare förbättrad variant av dessa - nu utan fleecefoder och bara uppslag nertill, och Jonathans pepparkakemössa från förra årets Luciatåg. Till detta röda gummistövlar. Inte för att det regnar eller är blött ute. Bara för att. Han får det att funka, på något sätt.







För övrigt kan jag meddela att våren kommit till Sundbyberg. Skilla?

8 kommentarer:

od Andulky sa...

Oh så söt han är! Fin outfit, precis i min smak!!

Anna-Snoddas sa...

Sicken sötnos! :) Då är vi ju nästan grannar - bor också i Sumpan (utkanten);)!

florin design sa...

Vilken underbar liten kille!!! Å jackan är ju tok-fin!!!

Solveig Lövendahl sa...

Skilla. Så fin han är, jag gillar verkligen hans stil.

Skaparstigen sa...

Han är verkligen så söt. Och helt i dina egensydda grejer! Kul att du fick till en så bra bild. Här har A räcka-ut-tungan-period, vilket gör att man inte får några seriösa bilder om man inte smygfotar.

plyschmyran sa...

Han är jättefin! Underbar bild. Hoppas att vi kan träffas i verkligheten också någon gång, efter några år i AP-forumet.

Anonym sa...

Ja, kläderna är såklart fina men allra finast är ju dina barn. Helt bedårande! =)

Strömming sa...

Ytterliggare en cool liten kille!

Nej inte skilla, den ha klockan hängade som en snödroppe och är mörkare blå, men attans att jag inte kommer på av den heter för det vet jag.. egentligen....