stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 2 april 2009

Pimp my barnvagn

Måste bara än en gång få visa min snygga barnvagn, jag bara älskar den! Det är så klart Rättvisa Barn som klätt om en gammal Brio Comfort (bästa vagnen ever) i roströd bredspårig manchester och underbart mörkbrunt tyg med hjärtan. Dessutom var hon så gullig att vi fick en superfin vagnväska till, att förvara regnskyddet i! Hänger på vagnen på sidan, fint va?

Vi får så mycket blickar när vi är ute med vagnen och jag älskar att vår vagn ser så helt annorlunda ut mot alla andras! Jag har nog haft femton olika vagnar, och aldrig varit riktigt nöjd, men denna vagn har allt! Oftast åker Milo vagnen, och Jacob ståbräda.

Nu på vintern har jag haft duntäcket jag hade till Milos vagga i vagnen, funkar jättebra o håller varmt, nu till sommaren blir det en filt istället.
Här syns också overallen in-action, och jag måste säga att modellen går från klarhet till klarhet, den är rymlig, bekväm, funkar både i vagn o i sjal, och jag älskar knapparna på den... Dessutom matchar den ju vagnen! ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va mysigt han ser ut att ha det=)

Strömming sa...

I Love din barnvagn! Blir väldigt avis på den....

Sarah sa...

Den är verkligen fantastisk! Jag är också tokig i gamla barnvagnar, det blir ju extra kul när man kan sätta sin egen prägel på dem!

Fin blogg du har.