stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

fredag 6 mars 2009

blöja slutversionen, prickar och sjukdomar

Nu är mitt blöjmönster perfekt! Det är alltså en innerblöja, tänkt att användas ihop med en ytterbyxa i ull eller pul (en sorts plast) Den här varianten är sydd i tre lager, en stretchfrotté på utsidan, ett lager college i mitten, och ett lager velour närmast huden. Dessutom finns en insydd booster som suger mitt i, och baktill finns öppning så att man kan stoppa i ytterligare absorbent. I de två yttersta lagren är resår insydd mitt bak i ryggen och runt bensluten, och blöjan fästs med kardborreband. Den här blöjan suger helt otroligt mycket, och har redan använts som nattblöja i tolv timmar!


Här hemma har vi annars åkt på vattkoppor, och ensam hemma med tre kliande ungar är det rätt troligt att alla beställningar blir en smula försenade. Jag ber om ursäkt, och är det någon beställning som är superakut, så maila mig!

Även min dator har blivit sjuk, i alla fall tangentbordet, så den ska in på service vilket betyder att jag under två veckor inte kommer ha tillgång till photoshop. Några bilder har jag redan laddat upp för att blogga om när tid infinnes, annars hoppas jag på litet förlåtande närsynthet om det dyker upp sällsynt fula bilder här på bloggen! :)

10 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Vilken fin! Färgen och mönstret på stretchfrottén var urläckert!

od Andulky sa...

Jättefin blöja (om jag får nr ska jag köpa av dig!!). Hoppas ni kryar på er fort!

od Andulky sa...

Nr 3 skulle det stå ;-)

Anonym sa...

Men krya på er sjuklingar och behöver du andrum får du slänga på någon film som får gå runt runt =)

Anonym sa...

Krya på er!

Är det M´s kläder som syns i bildspelet?

Kram

stora lilla j sa...

Tack!

Rättvisa: ja, mest hela dagen känns det som, allt de orkar med att ligga i soffan och roppa efter mat/dryck/hjälp/ny film/tåg...

Sara: japp, de är obloggade, men för att hinna få ut dem ur datorn innan den gick på service fick de komma upp på flickr! Vad tycks?

Helena sa...

Fantastiskt fin!! Trodde aldrig att en BLÖJA kunde vara SNYGG!!!
Wow!

Katarina sa...

Vad roligt att du vill byta. jag är ju förtjust i din tunika med kinakrage. Den mot en stor burk eller två mindre. Vad tror du? Känner att det är lite svårt att sätta ett värde på sakerna. Garn kostar inte så mycket men det tar tid, likaså att sy.....

Strömming sa...

Den här blöjan ser ju super ut! :D Grymt snygg dessutom.

Katarina sa...

Om du kan fixa länken till dina tyger tar jag gärna en titt. Har förstått att du har mycket att sy så ingen brådska. Skulle tro att stl 98 blir bra.