stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 18 mars 2009

vinnaroutfit med kompottbyxa

Vinnaroutfitten blev äntligen klar, hysteriskt försenad av diverse sjukdomar. I storlek 80-86 blev det diverse förändringar i mönstret. Bland annat blev tunikan mitt nya förbättrade mönster, med kinakrage och sprund bak, och muddar i ärmsluten. Byxan blev en ny modell som jag tror jag kallar kompottbyxa, då den är en salig blandning av mönster. Grundmodellen är Gynthers Sy till barnen, men mindre över rumpan, och lägre i midjan, dessutom mudd som mina vanliga muddbyxor och fickor á la Katvig, denna gång utanpåliggande istället för insydda, för att synas litet mer. Jag känner mig väldigt väldigt nöjd, och jag hoppas vinnaren också känner sig belåten!

5 kommentarer:

Jes sa...

Å så fint, gillar verkligen tunikan modellen är så fin :)

Lotta Sultan sa...

lyllo vinnaren!

Anonym sa...

avis! =) Jag är fortfarande så impad att du hinner och orkar med tre smååå. =)

Strömming sa...

Grymt snygg outfit! AVis på den vinnaren!

Katarina sa...

Supersnygga. Ser fram emot Mollys tunika. Har börjat på burken och borde vara klar om några dagar. Får jag ta mig friheten att välja tyg själv? Annars kan jag ta kort på lite tyger som jag tycker borde passa