stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

fredag 20 mars 2009

Klänning typ-A





En klänning till till Sabinas söta dotter J. Midnattsblå plysch med ljusrosa mudd i hals och ärmringning, samma enkla modell, som fått namnet typ-A, på grund av sin form och sitt lilla propra utseende. Den blev uppskattad, och jag tror verkligen att den kommer passa på lilla J!

Rullfåll nertill för att ge en liten flickig detalj på en annars väldigt ren modell, och mudd i hals- och ärmringning i stället för kantning, det kändes litet fräshare och sportigare.

6 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Jättesöt! :)

Strömming sa...

Mmmm så söt!

Anonym sa...

Tycker du lyckades jättebra med klänningen, förstår att hon uppskattar den och den kommer bli jättefin till ändamålet. Den är så fin den där blå färgen också!

Anonym sa...

Den är fín, den kommer att klä henne

OttoPippi sa...

Jättefin! Vet du vad? jag har aldrig prövat rullfåll!! Jag har tänkt att det måste jag ju göra flera gånger men det har aldrig blivit av! kanske kan ditt inlägg få mig att ta ut tummen nu? :-)

Anonym sa...

tusen tack för paketet!!! jag bloggar om det ikväll, ska se om jag kan lägga upp en dansvideo när busen dansar i nya fina byxor =)