stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

måndag 23 mars 2009

Min Get

Min Get, som visserligen kom redan i fredags, men ibland tar det tid att blogga om saker. Kameran har legat på laddning, mannen har fått för sig att han behöver eluttaget bättre, fått sig en åthuting, kameran har laddat litet till, ja, ni fattar bilden ;-)

I min Get fanns en t-shirt till Jonathan, som nog blir väldigt söt bara han släpper sin aversion mot alla blåa nyanser ;) Annars lär den snart passa på Jacob! Två tyger, en liten bit underbart ljusblått tyg med rådjur och ett litet kraftigare rosa tyg, ska bli spännande att komma på vad jag ska sy av dem! Som sybehör kom det litet spets ifrån Panduro, kul, som pojkmamma har jag inte haft så mycket kontakt med spets, hur unisex jag än syr så sätter jag inte så ofta spets på pojkkläderna, men jag har en eller ett par beställningar som jag nog kan förgylla med denna. Det kom också två blomstercheckar, något jag aldrig provat, men nu blir det läge, och en MammaMu sago skiva, enligt killarna höjdpunkten i paketet, de älskar MammaMu. Det gör tydligen min hemlis barn också, så det har de lika!

Tack hemlis, jag kunde faktiskt inte lista ut vem du var, fastän jag läser din blogg o tom prenumererar via bloglovin! Tur att det fanns ett brev till...

1 kommentar:

Strömming sa...

fINT PAKET! jAG TROR JAG KAN GISSA VEM SOM SKICKAT DET! tROR ATT FÅGELTYGET PÅ TRÖJAN AVSLÖJAR! hIHI