stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 26 mars 2009

framme nu?



Själaglad är jag över detta byte, en tunika i tyget red dot-flower, stl 98, i utbyte mot en av dessa otroligt fina askar! Då jag tror att tunikan är framme nu så bloggar jag om den, för jag är så himla nöjd med den. Jonathan har varit så väldigt kär i den, där den låg i sitt paket och väntade på att skickas, när den blå tunikan förkastades var det för att få en i detta utförande ;-)

Ja, denna tunika har verkligen allt, kinakrage, ok och motveck baktill, muddar i ärmslut och uppsvängda sidor á la tunika! :) Jag är vansinnigt nöjd...

10 kommentarer:

sygryn sa...

Vilken underbar!!! Tyg, modell, allt!!!

Har dragkedjorna anlänt?
Mvh Malin

Strömming sa...

Åh så söt! det förklarar ju lite varför den blå förkastades!

sygryn sa...

En fråga bara: Är det en färgad tryckknapp jag ser, eller är det en "vanlig" knapp?

od Andulky sa...

Supersöt!

stora lilla j sa...

sygryn: ja, du är en ängel! :-p och visst är den färgad, från thesnapsource.com Egentligen är de lite för kraftiga för att passa i tunikor, bättre för tex jeans eller manchester, men det blir ju så fint... ;-)

OttoPippi sa...

Löjligt SNYGG!!!!!

Katarina sa...

Lilla J den är fantastisk. Vi kom hem sent igår och barnet i fråga var ytterst motvillig att pröva tunikan. Gör ett nytt försök senare och kanske till och med hinner/får dokumentera. Jag postade paketet igår och hoppas verkligen att det hinner fram till dig idag. Den färgade tryckknappen var verkligen pricken över i:et.

Anonym sa...

Inget gör en så glad som fina 70tals tyger :) åååh ljuvlig!

Tack, jag ser fram emot att jobba nu :9 var ju ett tag sen i och med jag pluggat :)

Anonym sa...

Väldigt mysig! FIna askar du fick i byte också=)

Lotta Sultan sa...

otroligt fin! förstår att du är nöjd.