stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

måndag 23 mars 2009

Tossig...


Jag fortsätter blogga om färdigtagna bilder. Jag gillar vår nya kamera jättemycket, oh den håller laddningen väldigt länge, men när den ska ladda tar det en evighet...

Dessa sydde jag som försök, det var meningen att de skulle bli en lagom liten storlek att sätta på Milo, så här mitt emellan overallsstorlekarna, när fötterna sticker ut ur stl 74 men han simmar i stl 80, men de blev alldeles för små! I stället fick söta nyfödda V( som fick detta set i nyföddpresent) agera testpanel. Vs mamma o jag tyckte enhälligt att de var väldigt söta (jag tror rent av ordet bedårande användes) men att det behövdes något sätt att få dem att inte ramla av, i skrivande stund funderas det på någon sorts resår i hälen, men vi får väl se hur det blir när versin 2.0 kommer snart! Förhoppningsvis ska det då också finnas en variant som passar Milo också!

5 kommentarer:

Bobo/Rumba de kransen sa...

Gud vad söta! Har du konstruerat modellen själv?

od Andulky sa...

Jättesöta! Snygg rubrik också ;-)

Anonym sa...

Vad fint med omlott framtill! Jättesöta och inspirerande. ( funderar fortfarande på de där tossorna jag tänkte sy innan lilla L kom men som fortfarande inte sytts....)

OttoPippi sa...

Bedårande var det rätta ordet!! Kanske nån sort knäppning fram skulle kunna hålla dem på plats??

Strömming sa...

Mmmm så söta! Hoppas du finner en lösning på hur de ska sitta på foten också!