stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 14 juni 2008

Ett till färdigt...


Ett litet set till Mini, tänkt att ha att komma hem i - förutsatt att han inte kommer på tok för tidigt, och kanske inte heller om det är jättevarmt just den dagen, men annars! =) Tokglad är jag i färgkombinationen - orange, svart-brun och vit, och ugglorna innuti känns fräscha och är tänkta att möjliggöra kombination med ett senare set, som är på väg...

Material: Hilco plysch från neanobelle, mudd från textilcentrum, ugglor från Jofotex och tryckknappar från Snapsource.
k
Modell: Sparkbyxor i samma modell som dessa, hoodien är fritt kopierad efter Gekkos snygga hoodiesar, med utgångspunkt i samma modell som denna.

Bäst: Att det verkligen känns som ett genomtänkt set nu! Och att det är min absoluta favorit vad gäller färgkombinationen.

Sämst: Att jag inte har en Coverpro till bandkantningen... Säga vad man vill, men till hoodies känns det nödvändigt... Får se när ekonomin kan tänkas tillåta en sådan, eller om någon välmenande make kanske kommer ihåg det till födelsedagen...? *hinthint* Själv glömde jag ju hans födelsedag i år, kom på det kvällen innan typ =)

6 kommentarer:

Jes sa...

ÅÅÅ vilket härligt kit, sååå fina färger!!!

Gulligan sa...

Jättefint set! vad roligt att du länkar till mig!! Självklart länkar jag tillbaka! Ha det bra!!!

stora lilla j sa...

Tack! Ja, löjligt nöjd blev jag denna gången =) Mini känns som en riktig retrobäbis, så det ska nog passa! *hoppas jag*

stora lilla j sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Strömming sa...

Wow, det här kommer mini vara så fin i när han/hon? kommer hem från BB!! Det är roligt att göra iorning kläder till den som ska komma, mina byxor blev klara idag som lill*n ska ha!!

Erika sa...

Oj så fint!! Men HUR får man till det så fint runt kantningen runt hängslena? =((