stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 21 juni 2008

Jäääii!!!



Nä, inget nytt producerat, eller iaf inte färdigt, ikväll, men jag måste bara utbrista i ett jättestort cyber-jäi för lilla Jacob som nu blivit helt blöjfri och torr! Stoltare unge och mamma får man leta efter, pottglädjen vet inga gränser här hemma nu.

Och underbart roligt är det, eftersom det första folk brukar utbrista när de får höra att jag (ok, vi) har tre barn på tre år är "Oj, vad jobbigt att ha tre blöjbarn samtidigt!" Nä, bara bäbisen som har blöja! =)

Så nu tänker jag cyber hurra för min duktiga, fina, torra kille - HURRA!!! (Storebror är ju torr sen länge vid det här laget...)

5 kommentarer:

Jes sa...

Snyggt jobbat stora J :)

stora lilla j sa...

Haha, tackar, fast det var lilla j ;-)

Gulligan sa...

Oj..imponerande!!Bra jobbat!!!

stora lilla j sa...

ja, visst är han duktig? det roliga är att han i sann andrabarnsanda pottränat sig själv =) Det enda mamma o pappa gjorde var att ta av blöjan... Mini kommer väl byta blöja på sig själv, om det här fortsätter i samma anda! :-o

Bibabba sa...

Hej hej. Jag är dålig på att läsa min blogg just nu så jag har inte sett förrän idag att du ville beställa storlekslappar. Jag köpte de som Mari hade över, men saknar stl 62 o vill gärna ha fler i stl 68, 74 o 80. Har du beställt redan eller vill du sambeställa? Jag kan fixa beställningen i så fall, för jag har snart slut på namnband.
Inboxa gärna på FL, kollar där oftare än bloggen/Clara