stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 19 juni 2008

Motvillig modell!





Jag tänkte att jag skulle visa hur fin lilla J blev i sitt gula plyschset... det tänkte inte lilla J!!! Här ses en liten kille som gör allt för att komma undan kameran. Så ni som undrar varför det oftast figurerar bilder på stora J här i bloggen har nu fått ert svar! =)

Men som tur är hade jag ett knep kvar i bakfickan, när allt annat gick åt pipsvängen för att få en bild - jag fångade dem snabbt när de satt i vagnen på eftermiddagen, på väg till parken, och här syns nu resultatet:

Stora J har naturligtvis sin rättvisa barn keps på - han går ingenstans utan den... Och lilla J gillar verkligen sitt gula set, han går och drar i ärmen och skrattar så fort han får på sig det, tror det är färgen som är så poppis... =)

Visst är de fina mina gullungar? Och tänk att om bara ett litet tag ska stora J lämna sin plats i vagnen för en liggdel, och en till liten kotte ska komma till oss...

3 kommentarer:

Jes sa...

de gula kläderna va underbara på han är jättefin i dem :) Ja de är inte så lätta alltid att fånga dem på bild.

stora lilla j sa...

Tack! Nej, man måste liksom smyga med kameran, för upptäcker han den vill han bara leka med den och stoppa den i munnen... =) Därav konstiga bilder!

Välkommen! sa...

det gula setet var verkligen superfint!!

å du, du hade lämnat en kommentar på min blogg om att du kanske var sugen på en katt?! :)
maila mig (adressen står på bloggen) så kan vi prata vidare! :)