stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

fredag 13 juni 2008

Minikaniner

Den här lilla bodyn har jag egentligen haft klar ett tag, men av någon anledning inte bloggat om än... Den är så klart i Jny's kanintyg i den första framställningen - jag köpte ju 8 meter eftersom det var så billigt första omgången! Bodyn är i storlek 56, och syddes egentligen mest för att jag precis lärt mig bandkanta snyggt o ville träna... Snyggt också tyckte jag med cerise kantband, som i lilla Ms kaninset.

Material: kanintyg från Jny Design, i första färgställningen. Cerise mudd från Stoff och Stil, och de sista tryckknapparna från Slöjddetaljer (måste säga att de nya från Snapsource är mycket bättre till ungefär samma pris!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fint! Snyggt med cerise till det orangea!

stora lilla j sa...

Tack! Jag gillar kombon, även om den känns liiiite flickig, men det ska nog gå att kombinera med något! ;-) Fast så här i efterhand önskar jag att jag kantat med svart eller rött så hade den funkat snyggt med sparkbyxorna i tyg från e-slöjd...

Jes sa...

Även denna är fin, de va ju snyggt med rosa kant !