stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

måndag 9 juni 2008

smått smått...

I mer än en bemärkelse! Men jag har inte så mycket ork just nu, dels är det för varmt, dels är bebisen i magen ivrig och försöker komma ut... Men Mitt i värmen blev det i alla fall ett par shorts till Jacob, i storlek 68/74, till min lilla minikille.

Inget fancy att beskriva egentligen, det enda som är litet roligt är att de är sydda av en miiiiiniliten restbit från en e-slöjdbeställning från förra året, som jag aldrig trodde skulle räcka till någonting, men sim-sala-bim, till min mini räckte dem till ett par shorts. Litet shysst är också att Jonathan har knickers i samma tyg från förra året som fortfarande passar, så de får matcha även i dessa.

1 kommentar:

Jes sa...

Fina! snygga färger ihop.