stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 15 juli 2008

Jag har blivit utmanad!


Jag har blivit utmanad av Billaba!

Först reglerna: Svara på alla frågor.Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Inte föda barn! Den här bäbisen är otålig, men jag försöker hålla den inne tills vi har det litet bättre med barnpassning, annars får jag lämna maken med barnen o åka o föda själv! =)
2. Försöka mig på en bodysuit till Mini.
3. Göra i ordning liggdel till syskonvagnen.
4. Sy litet kortbyxor efter strömmings härliga mönster.
5. Ta med ungarna på 3års och 1½års kontroll på bvc

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan tog jag studenten, och råpluggade hela våren, firade med toppbetyg och åkte och spelade krönikespel i Alvastra, innan jag tog mitt pick och pack och flyttade till Norrköping och började på Linköpins universitet.

Ställen du bott på?
Född i Linköping, flyttade som liten till Stockholm och Kungsholmen, som tonåring tillbaka en sväng till Östergötland och Norrköping, sen tillbaka till Stockholm ett par år, en vända till London ett par år, och sen jag blev mamma bor jag återigen i Stockholm, men längtar bort till landet...

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa en liten gård på landet
2. Åka med familjen på en långsemester helst till Thailand
3. Hjälpa mina kära svärföräldrar i Albanien, som har det litet kämpigt
4. Tja, sen är jag nog nöjd, och vem behöver biljoner, så resten får mer välgörande ändamål än jag ta hand om! =)
5. -

Jag skickar utmaningen vidare till: esther pysslar, Naimas design, Kattching, Gulligan

1 kommentar:

Välkommen! sa...

åååååååååååååååååååh! jag ser ju nu, och minns ju nu, att jag aldrig svarade på dom här frågorna. tiden bara rann iväg och ut rann frågorna i sanden...jag ber så mkt om ursäkt, ibland blir det lite förvirrat här borta! ;)