stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 8 juli 2008

Så stor...


Idag fyller han tre år, min äldsta son. För tre år sedan kom han till världen, och jag blev mamma för första gången, och hela mitt liv skakades om för att aldrig bli sig likt igen. Tre år som är så lång tid, och samtidigt har gått så fort. Tänk på allt han lärt sig, vilken person han hunnit bli! Och ändå känns det som igår, när jag gick med magen i vädret (ja, det gör jag ju nu med, i ärlighettens namn!) och väntade på att han skulle komma ut. Tre fantastiska år har gått, de bästa i mitt liv, och min lilla bäbis har hunnit bli stor!

Grattis min älskling!

6 kommentarer:

Liza sa...

SÅ mycket hår:o och vilken sötis:)

Fru Björn sa...

Grattis! Min yngsta fyller ett idag :-) att tiden kan gå så fort...

Jes sa...

Grattis killen!!! Vilka fina bilder :) Roligt att få se då & nu

OttoPippi sa...

GRATTIS!!!!!!!

stora lilla j sa...

Ja, han är min håriga sötis! =) På ul i v18 utbrast sköterskan "men guuuuud han har ju hår på huvudet!" så fick jag veta att det var en pojke! =)

Therese sa...

Lite i efterskott - men ändå Grattis! En underbar bild på en tokigt söööt liten kille.

Jag har föressten en utmaning åt dig i min blogg!