stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 5 juli 2008

Migrerande beställning

Denna lilla hoodie i stl 92/98 ska emigrera över atlanten, vilket naturligtvis känns extra roligt - dit har mina kläder inte flyttat förr! =) Bilden är inte lysande, men man kan ju alltid hoppas på en in-action bild senare?

Hoodien är i alla fall i turkos velour, med brunt foder i hooden och bruna muddar och kantband, känns som en väldigt skön bas i garderoben, funkar till det mesta, liksom! Tror nästan att storklimpen ska få en likadan, han tjatar om fler hoodies...

Hoppas hoppas hoppas att min beställare blir nöjd nu!!!

Material: turkos velour från Textilcentrum, brun muddväv från Jofotex, snälla Johnny där har varit gullig nog att skicka en massa härliga tyger! Tryckknappar från Snapsource

Modell: egen, fritt kopierad efter Gekkos snygga variant! Min har toppig huva o tryckknappar, annars är det ren och skär rip-off! Denna i storlek 92/98.

Bäst: Materialen, tror jag! Velouren var så mjuk och tjock, och färgen så härligt mättad. Mudden var mjuk och skön, och ändå elastisk, kändes så fint att sy i!

Sämst: Jag är alltid så nervös när jag ska leverera till en ny beställare!!! Hoppas hoppas hoppas att hon blir nöjd! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, den ser jättefin ut!!! Vad roligt! Ser fram emot att få se den irl :-)

stora lilla j sa...

Vad kul att du tycker! Nu är den på väg till dig iaf! =)