stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 5 juli 2008

Underbyxor 2.0

Jag kunde så klart inte hålla mig, utan fortsatte att testa underbyxemönster! =) Dessa vet jag inte riktigt vem de kan passa, till Jacob är de för tajta i benen fortfarande, men jag tror att de kommer att passa en storlek 56 med tygblöjor perfekt!

Tack vare mycket kik på Strömmings fina kortbyxor, och på Gekkos blöjbyxor, och goda råd från snälla Strömming, så tror jag nu att jag har ett mönster! Nu ska det bara komma bäbis som jag kan prova på också! =)

Dessa fick behålla benmuddarna, eftersom de ska hålla intill o hålla tätta för tygisar, men till Jacobs ( som förresten blir samma storlek, bara vidare ben) ska jag bandkanta istället! Bilden är inte den bästa, men jag kan intyga att de är galet söta, och jag blir löjligt glad av att kika på dem!

4 kommentarer:

Jes sa...

Vilka söta, snygga!

stora lilla j sa...

Tack! Jag tror att de ska passa motsvarande 50-56 nu, håller tummarna! Nu ska här bara snickras på ett par med vidare benöppning så att de passar Jacob! =)

OttoPippi sa...

GRATTS till ett fulländat mönster!

Recoll sa...

Satt och kollade runt på lite olika bloggar idag för att få lite inspiration och du har sytt många fina alster. Blev väldigt förtjust i ugglebyxorna så söta! Är det ok att länka dig til min blogg?