stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 1 juli 2008

Och en liten bild...


... på gullungen som ska använda sidovagnen, det är inte ofta man får så här bra bilder på honom! 1½ år har han hunnit att bli, och sista veckorna har vi med glädje kunnat konstatera att vår lilla tillväxthämmade kille faktiskt vuxit ur flertalet av sina byxor, vilket naturligtvis gläder oss, och jag skuttar ( så gott som man som höggravid nu kan skutta) glatt till mitt klippbord och skissar på en ny, längre modell byxor till min älskling! =) Nu verkar vi ha uppnått den fasionabla storleken 74! Jäääi!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt kille ni har!! Jag förstår om ni blir oroliga ibland att han inte växer som han "ska" men jag tror att det kommer. Det brukar göra det.
/June på www.junebacken.se

á Yeliqa sa...

Åh vilken söting:) Kul för dig att få sy lite längre byxor åt honom. Förstår att varje cm känns som en seger :)

stora lilla j sa...

Ja, precis så är det, varje cm är en liten seger! =) Så man får glädja sig åt dem ordentligt!